once you're gone, you can't come back

Begravingen för dig idag, Rasmus. Jag kunde tyvärr inte komma dit för dig, men jag var med i mina tankar. Jag tänker på det om och om igen sedan de hände, men de kan fortfarande inte bli verkligehet för mig. Går inte att förstå. kommer väl göra de så småningom.. men vi syns igen min vän. de vet jag. † ♥

Andra dagen i lägenheten, vad ska man hitta på ikväll då.. kanske ringer panna en sväng och ger henne order på att komma hit.
Nu börjar förresten lägenheten ta form! och gud så bra det kommer bli! jag längat nääästan liiite tills att skolan börjar, få träffa alla igen, va i lägenheten påriktigt, träningarna sätter igång osv osv. de ska faktiskt bli lite skönt. iallafall cheerleadingen, jag saknar de x tusen!
nästa helg fyller även mamma år, ska försöka se om jag hittar henne något fint imorgon. inte lätt till någon som inte önskar sig något, på sin 40års dag! då vill man iallafall ge något speciellt..

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag älskar ditt hår kvinna!

2011-08-21 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0